14.10.2020 16:23

Агроминистерството дава 400 000 лв. за кулинарно шоу и реклама на ненаписан още документ


Министерство на земеделието се готви да даде 397 750 лева без ДДС за организиране на 11 двудневни семинара в страната. На всеки от тях ще се проведе кулинарно шоу и лектори ще представят т.нар. Стратегическия план за земеделие за следващия програмен период в ЕС и “добри практики” от настоящата европрограма за селата. Това видя Mediapool в петък в сайта на Агенцията за обществени поръчки.

В обявлението си ведомството на Десислава Танева дори е посочило прогнозна стойност на поръчката - половин милион лева без ДДС, но след отваряне на ценовите оферти на 7 октомври е останало само едно валидно ценово предложение за 397 750 лева без ДДС.

Кулинарно шоу, брандирани шатри и дегустация

Единствената приета ценова оферта се оказва на “Ивент дизайн” с управител Мария Иванова Арсова. От приложената хонорарна сметка към нея става ясно, че най-много пари - 123 750 лева без ДДС ще отидат за опъването на 33 брандирани шатри и щандове. Във всеки град ще има по 3 такива.

Провеждането на 11 кулинарни шоу програми ще струва 60 500 лева без ДДС, при единична цена 5500 лева без ДДС. Отделно към него се предвиждат други 49 500 лева без ДДС за 11 дегустации (по една във всеки град). Единичната цена за дегустация се оценява на 4500 лв. без ДДС.

Озвучаването и сцената на 11-те семинара ще излезе 38 500 лева без ДДС, а също толкова ще излезе и изработването на “видеовизитка”. Други 34 100 лв. се предвиждат за медийна кампания и отразяване.
33-ма лектори ще бъдат ангажирани за семинарите и ще просвещават земеделците за новите евросхеми във времето от 2021 до 2027 година. Единичната цена за лектор е 800 лв. без ДДС.

Други 16 000 лв. без ДДС ще отидат за брандирани чаши, чинии и дори салфетки. По 5500 лева без ДДС ще бъдат осигурени за настаняване и транспорт.

Предвижда се  11-те двудневни събития да се проведат в София, Пловдив, Варна, Бургас, Монтана, Стара Загора, Велико Търново, Сливен, Смолян, Пазарджик и Русе.

 

Реклама и на документ, който още се пише

От обявлението става ясно, че по време на семинарите ще се представя т.нар. Стратегически план на България за прилагането на за бъдещата обща селскостопанска политика 2021-2027. Любопитен детайл е, че поръчката за рекламирането му е пусната още преди той да е готов и да е одобрен от Брюксел. Реално, работната група за него има само две събирания до момента. Документът е ключов, защото в него България трябва да заложи целите за прилагането на стратегията от ЕК - “От фермата до трапезата”. Трябва да се фиксират цели за намаляване на употребата на пестициди, за разрастване на площите с биоземеделие, за лансиране на нови “зелени субсидии” щадящи природата, а също и да се въведат практики за намаляване на разхищението на храни и въвеждането на по-високи стандарти по принцип за хранителните продукти. Ако България не постига заложените по години цели, ЕК ще замразява временно евросредства до коригирането на страната.

Кой се състезава, кой остана

От публичната информация на сайта на Агенцията за обществени поръчки става ясно, че само две фирми са подали оферти по търга. Това са Ейч Ди Ченъл ООД и Ивент Дизайн ООД. За валидна е оценена офертата само на последната.  Предстои Министерството на земеделието да сключи договор.
Проверка в Търговския регистър показва, че “Ивент Дизайн” е собственост на Любош Скупник и Мария Иванова Арсова. На сайта си дружеството посочва, че е българска компания за събитиен мениджмънт със солидна репутация на надежден и предпочитан партньор на множество български държавни институции и организации от неправителствения сектор, международни организации и частни компании.

Като клиенти са посочени Прокуратура на Република България, Министерство на правосъдието, Министерство на здравеопазването с програма за превенция на HIV и СПИН., както и Представителство на ЕК в България, МВР, Министерство на земеделието, Министерския съвет и др.

Мария Арсова посочва, че притежава магистърска степен по масови комуникации от Софийския университет и диплом за средно образование от Националната гимназия по древни езици и култури. Професионалният ѝ път включва позиции, сред които мениджър „Връзки с обществеността и реклама" на българския национален превозвач България Ер, ръководител на отдела за връзки с обществеността на Министерство на икономиката, мениджър „Връзки с обществеността" на Актавис (по това време Балканфарма) и хоноруван преподавател по практически аспекти на теорията на маркетинга в Университета за национално и световно стопанство в София.

Съдружникът ѝ Скупник притежава чешко и италианско гражданство, както и магистърска степен по Бизнес администрация от Пражкия икономически университет. Завършил е и Програмата по бизнес администрация и развитие на Университета в Ланкастър, Великобритания, пише още на сайта на дружеството.

 

Източник: Медиапул

Снимка: БГНЕС 

 

НОВИНИ


© 2020 euroselo.bg

уеб дизайн pimdesign